Monday, January 22, 2007

Sosialisering...


Det går fremover med den sosiale biten også… Jeg har til nå testet jeg ut kinoen, hallen (”treningssenteret”), kafeen, puben, kroa, huset….
Jeg har rukket en hjemmefest hos Weronica og Rafael – kolleger på Basecamp.
Blitt innmeldt i The World International Female Atrtic Lutefisklag eller noe sånt…. Gøy var det - Alle Longyearbyens damer samlet til Lutefisk, øl og Akevit. Hodeplagg var påkrevd… Vår hode pynt var inspirert av min sørlandsk dialekt, og skulle ligne en Mette Marit kreasjon :)


Ellers har jeg deltatt hundesledetur FANTASTISK!! – håper og tror det blir flere turer og delta på utover våren!!
Vert på min første, og langt i fra siste topptur til Sukkertoppen – et av ”byfjellene” i Longyearbyen. Fjellet liger ca 371 moh – ikke så mye kanskje, men bratt… vi akte på rompa utfor igjen, etter fulgt av afterski på Karls Berger– utrolig festlig :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

SÅ bra at du koser deg! Forsto egentlig det når jeg fikk sms om Kaptein Sabeltann kl0610 søndag morgen.

9:04 PM  

Post a Comment

<< Home