Sunday, July 08, 2007

En smak på sommeren : )



St. Hans helgen fikk jeg en liten smak på sommer, sol og fastland :) Jeg dro på besøk til en Svalbardvenn i Lofoten. På veien hadde jeg en etterlengtet shopping tur i Bodø, kan ikke beskrive hvor deilig det var å gå på H&M og Veromoda for første gang på 6mnd... helt fantastisk!! Etter å ha fått sommerkjolen på bar det avgårde på sightseeing med Wideroe til Lofoten... har hørt rykter om at Lofoten er flott, men så flott hadde jeg ikke trodd... Høye fjell som stuper i havet, omringet av kritthvite strender og bått hav.


Tro om jeg ble unnfanget Nord for polarsirkelen?? ;)Fredag kveld satt jeg for første gang mine bein i en seilbåt, turen bar til Nusfjord - et gammelt nedlagt fiskevær utenfor Leknes - det så ut akkurat som et fiskevær skal se ut i mine øyne :) Lørdag var det sightesseing i Leknes og Stamsund, etterfulgt av St. Hans feiring i form av bygdefest. Søndag bar det tilbake til kalde nord! Takk for meg det var utrolig deilig å kjenne lukt av gress, trær, sjø og kjenne solen varme :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sigtseeing på Leknes? hehe.

12:23 AM  

Post a Comment

<< Home