Friday, February 09, 2007

GLISET :D


Ski-doo MXZ 600X Renegade
Det tok ikke mange dagene å finne ut at "her kan man ikke bo uten egen scooter".
Skal man komme seg rundt på øyen å se litt må man ha scooter.
Argumentet mitt for å få pappa's velsignelse var omtrent som i gamle dager
"jammen, alle andre har...." HELT sant altså!!!
Alle andre har faktisk, og ikke tro man får være "rype".... hvem orker vel å kjøre 20-30 mil med noen bakpå?? Ikke for det... jeg skal vilig innrømme at jeg er en fartsgal liten harry sørlending som knapt kan vente med å dra på tur hehe :) Men lel, man kan ikke bo her uten scooter!!!
Dette lille vidunderet av en scooter dukket opp i Svalbardposten forige uke. Tilfeldigheter gjorde at jeg ringte på denne... den er en 2006 mod som kun er gått 1800km, så tenkte den kostet langt over mitt budsjett.... For en gang skyld var jeg på ret sted til rett tid ;)
Mannen som eier "(u)dyret" er på ferie i 2 uker. Jeg får derfor "passe på" , og holde den varm
til han er tilbake fra ferie...
Dersom alt av papirer er som det skal, scooteren fungerer greit og banken vil dele ut penger er vidunderet mitt i løpet av 2 uker :)
IiiiiiiiiiiiiHAAAA!!!!!!!!!!!! Juuuuuhuuuuuuu :) Gøy, gøy, gøy!!!!!!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tøff sak

9:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Her må du rive av en pluggledning ,slik at du får ned farten.

9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kan det være far som vil ha ned farten????

10:14 AM  
Blogger Silje said...

Hmmmm tror jammen pappa prøver å være vittig ;) Det går nok bra skal du se... for å si det sånn så blir det ikke å teste toppfarten med det første :)

12:37 PM  
Blogger LittleLinny said...

WOO HOO!!! Nice, Silje :-) Du må holde oss informert om hvor fort vidunderet går ;-D

1:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei,

Det var en frekk scooter, hehe. Var selv på Svalbard og kjørte scooter for endel år siden, helt fantastisk natur-opplevelse som ga mersmak!!!

Ha en fin dag oppe i nord.

2:55 AM  
Blogger Silje said...

Scooteren min matcher meg perfekt ;) Atle har nå døpt mannen i mitt liv Dåget, et passe fengende navn må jeg si :)

4:29 AM  

Post a Comment

<< Home