Friday, February 09, 2007

Mitt lille krypinn...


Her er bilder fra mitt lille krypinn. Dette er mitt, og bare mitt rom i huset. En stoooooooor takk til storesøster som tok seg bry med å kjøpe lit stasj på ikea og sende opp til meg.... og ikke minst takk til Villy som assisterte på posten :)

Skrivepult, kommode, nattbord, gardiner og litt sasj kom med posten.

Le dere, men her er ikke lett å få tak i hverken husrom eller møbler.
Om det er noe å få kjøpe koster det mer en hele ikea til sammen :)



Uansett gøy var det å få pakke, for Trine mor hadde selfølgelig puttet oppi litt ekstra gøy til lillesøster :)

Gooood klem til deg, du er en stoor faktor på trivselsskalaen!!!

Kjøkkenet vårt....

Stue og kjøkken (Pål som gjemmer seg:)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skal si det ble koselig!
Ikke rart du hadde behov for å sende søss på ikea!
Men du får ikke flere pakker på den størrelsen!!

10:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg sendte også ting altså!

4:49 PM  
Blogger Silje said...

He, he har ikke behov for det så det skal du få slippe kjære store søss :)

12:38 PM  
Blogger Silje said...

Uffa da Knut!! Unskyld :( Tusen mange takk til både deg og Elin :)
Deter er suuuuupre venner å ha!!!

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home