Tuesday, February 13, 2007

Isgrotte tur

Etter min kjære scooter ble en del av mitt liv står nye mål for øyet...
Denne gangen isgrotten på Scott Turner breen.


Vi selger turer hit med jobb, så i går kveld ble det en liten sccotertur opp for å teste produktet... viktig å vite hva man selger :) Rett og slett en liten studietur :)


Nedgangen til grotten...
Inne i grotten...


I isgrotten blir man overvelde av alle de utrolige isformasjonene, istappene og snøkrystallene som glitrer om kapp i skinnet fra hodelykten.

Til tider litt trange krypeparti, men så sant mann ikke har klaustrofobi er dette en flott tur!!
Vi var på en times vandring inne i breen og dens tusen år gammle smeltevannskanal.
Hit blir det flere turer!!!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så ganske spennnende ut!

3:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Silje...trenger du å legge ut så fine fristende hele tiden?

3:30 PM  
Blogger agk said...

KULT! Åssen var temperaturen der inne, egentlig? Var det glatt?

6:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

WOW! Det der virka spennende :-)

Er tilbake downunder nå, her er det nok like varmt som det er kald der oppe...hehe!

Kose deg så lenge.

Stooor klem

9:11 PM  
Blogger Silje said...

Det er ikke det jeg prøver å friste Atle... det er bare så fantastisk livet er her nord :)

4:24 AM  
Blogger Silje said...

Temperaturen i grotten var ganske bra... et par pluss vil jeg tippe... angret på at jeg ikke hadde med soveposen for det hadde vært gøy å sove der ;) Tidvis veldig glatt... men ikke helt bambi...

4:27 AM  

Post a Comment

<< Home