Monday, March 19, 2007

Solfest uka 2007

Solfest sola 2007 er tegnet av en heldig liten vinner på Longyearbyen barneskole :)
Den 8 mars er dagen da årets første Solstråler når ned i Longyear dalen.... Dette er en stor begivenhet for folkene i Longyearbyen. Det feires med fest en uke til endes.... Jeg var en av de heldige som fikk jobbe denne uken, og derfor ikke fikk med meg så mye av feslighetene... Egentlig litt glad for det etter å se min slitne samboer Sunniva etter uken var omme...

Den viktigste begivenheten fikk jeg dog med meg... DumDum konserten på Kroa onsdagen :) Ufattelig bra!!! Nå er det bare å glede seg til neste store norske konsert... CC Cowboys som kommer i palmehelgen :)

Under ser dere et par solskinnsbilder tatt fra Longyear breen...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home